Träningspepp!


Nu har jag kittat mig lite till inför den härliga hösten med träning. Jag har fått ett antal kommentarer utav killen på min gamla vattenflaska som luktade skunk så nu tog jag tag i saken och köpte en ny fräsch. Min andra har jag nog haft i typ 4 år kanske. Självklart har jag diskat den men till slut hjälper inte det längre.

Jag behövde även en snygg påse/väska att ha grejorna i och det tycker jag att jag lyckades med att hittta. Syns kanske inte så bra på bilden men påsen är mörklila. En riktig favoritfärg! Båda är förresten köpta på Stadium för 49kr st.

Jag har knappt sovit inatt. Förstår inte vad som händer med mig. Natten till förra måndagen (innan jag skulle börja jobba igen alltså) sov jag lika dåligt som jag gjorde i natt. Jag låg säkert och vred och vände på mig i 3 timmar. Jag var liksom inte ens trött. Så himla jobbigt. Har knappt varit med om det tidigare, eller jo kanske någon gång så där innan någon tenta. Hoppas på att det blir bättre i natt för annars kommer jag gå runt som en zombie den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa jag vet! Blev så bra pris så det va liksom inte ens något att fundera på! Haha man blir aldrig lugn och säker när det gäller att skaffa barn, jag lovar! ;)



Adidaspåsen va riktigt snygg, bra pris också!

2011-08-09 @ 17:15:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0