Städtant

Herregud vilken knasig dag det har varit. Flyttningen till nya kontoret är i full fart eller det började väl ordentligt och på riktigt idag. Flyttkillarna sprang med pirror överallt och svettades med tunga kartonger. I mitt rum finns nu bara min stol och mitt skrivbord. Alla mina hyllor, saker på väggarna och pryttlar är flyttade. Ekar som bara den där inne, MEN bara en dag till.

På söndag ska jag försöka ta mig en cykeltur ut till nya kontoret för att se hur jobbigt det är och lång tid det tar. Har även funderat på om man kanske skulle ta med sig springskorna någon dag för att springa hem, men jag tror nog att det är lite overkill. Kommer med största sannolikhet inte att ske.

Tvätt, städning, uppröjning, taveluppsättning, byte av lakan, diskning och matlagning är vad jag har ägnat kvällen till. Det är ju inte för inte man känner sig som en hemmafru.


Var inne i "Style by Tyra" butiken för första gången idag och då blev den här snygga ringen inköpt. Jättefin butik hade de fått till! Köpte även en liten grej till syrran och ett ljust läppglans till mig själv. Ska prova det imorrn. Tänk att det redan är fredag igen... wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0