Nytt kontor

Vi stack iväg en kortis till det nya kontoret som vi bygger en liten bit utanför Norrköping. Det är så sjukt fräscht och stort! Allt är sprillans nytt och ljust. Kommer bli grymt bra. Mitt lilla skyffe jag har idag ligger ordentligt i lä jämfört med mitt nya rum.

Jag i mitt nya fina omöblerade rum. Idag har jag inte ett fönster ut så det här med två fönster (även om vädret inte alltid är på topp) blir verkligen ett lyft.

En del av vårt stooooora lager. Helt sjukt hur stort det är! Det här kommer bli grymt! Här kommer ALLA våra produkter stå, och det är ju inte särskilt få direkt. Coolt!

Kommentarer
Postat av: Leiden

fy tusan så coolt de ser ut, nästan så man blir sugen på ett studiebesök

2011-08-19 @ 16:39:13
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0