Helgen

Vilken kväll det blev i lördags. Vi hade det riktigt trevligt, eller jag tyckte iaf det. Som sagt var så var det ju killen som bjöd på middag men det slutade självklart med att jag stod i köket ändå. Men va sjutton, man får väl ställa upp när han typ är dyslektiker i köket. Teriyakispett med limesås och ugnsrostade grönsaker blev det. Mums!

Teriyakispett med limesås

Lånad bild från arla.se
Efter middag blev det mycket snack och sedan ner på stan för att hänga en sväng på Cirkus. Mycket trevlig dag som slutade med att jag nog inte riktigt hade plana skor på mig.

Igår sov vi ända till halv ett. Det har jag inte gjort på år och dar, men skönt och välbehövligt var det. Efter städning och diskning gick vi över till killens föräldrar och tittade på bilder från deras semester i Kroatien. Vi ska helt klart stanna åtminstone 10 dagar i Kroatien nästa sommar. 7 dagar är för lite! Efter mat hemma hos dem stack vi till Norrpan för att jobba idag. Så nu kör vi igen!


Kommentarer
Postat av: Torsteinmonica

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-11-15 @ 11:00:05
URL: http://torsteinmonica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0