Händelserikt som sagt var

Det blev ingen slappar söndag igår heller. När jag låg i sängen på morgonen trodde jag nog att det skulle bli det men icke. Det ena avlöste det andra. För att göra dagen lite kort:
- frukost hemma
- fika hos killens föräldrar
- 9-hålsrunda på golfbanan med killen och pappa
- lunch hemma hos mamma o pappa
- fika hos killen syster
- 1mil runt Björnön m Madde o Lars
- 2 h körning till Norrpan med tvärnit för två rådjur som fick för sig att hoppa ut på vägen mitt framför min bil. De var så sjukt stora också, förstå att krocka med dem. Så var det broöppning i Kvicksund och sedan var det vägarbete så vi blev omledda in i Kungsör. Herregud, tror aldrig så mycket har hänt på en och samma resa.

Känns som att veckan kommer att bli ganska mycket lugnare. Här kommer lite bilder från lördagens kräftskiva hos mamma o pappa (ursäkta kvaliteten men min kamera har fått spel tror jag):

Syrran hjälper sin kille på med utstyrselsen. Han tyckte nog vi var lite väl tokiga.

Pappa med sin nya kamera, fast stilen han hade när han tog kort tar nog priset. Vi skrattade o skrattade!

Killen pratar för fullt med mamma därav det konstiga ansiktsuttrycket.

Kommentarer
Postat av: Leiden

vi var hemma hos davids föräldrar igår hela dagen. massor med folk och davids storebror kom dit med sina barn på 5 o 2 år. Så sjukt söta.

2011-08-22 @ 10:50:54
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0