Fullt upp minsann!

Jisses, vilken dag. Hur mycket som helst att göra på jobbet. Igår var det ganska lugnt men idag är det stress stress stress. Produkter som inte kommer in i lager vilket gör att kunderna surnar till, dokument som försvinner pga serverbyte, siffror som inte stämmer och mail som aldrig kommer fram. Låter härligt va?

Ikväll blir det iaf lugnare. Jag och killen har funderat på att käka ute och gå på bio. Jag har sån träningsvärk i rygg och magmusklerna efter Zumban igår så idag blir det vilodag. Frågan är vilken film vi ska se på bio. Någon som har något tips? Bridesmaides har jag redan blivit tjingad på med tjejkompisar så den går inte, Captain America såg vi i Kroatien och sen var det bara dåliga filmer kvar. Eller jag kan tänka mig Smurfarna men vetisjutton om den är rolig (?)


Rolig, någon som har sett?


Kommentarer
Postat av: Leiden

ska vi se bridesmaids nästa helg??? Hör och häpna jag är helt ledig den helgen! AMAZING...

2011-08-25 @ 10:04:51
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0