App-tips

En av tjejerna som jag träffade i helgen tipsade mig om en app som jag helt har blivit fast i. Word Fued heter den och det är som alfapet i telefonen där du spelar mot varandra.

Det funkar så här: Jag lägger ett ord på spelplanen och sedan har motspelaren 3 dygn på sig att lägga sitt, och så håller man på och jagar poäng. Hur kul som helst! Och det är ju grymt smidigt sätt att spela mot någon eftersom man inte har pressen att sitta med telefonen hela tiden plus att man kan spela med flera samtidigt. Jag har t ex fyra spel igång nu med fyra vänner. Skoj skoj!

Det får bli mitt tips för dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar de också. :) /Mia

2011-08-16 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0