Irriterad

Nu har jag flängt runt halva stan och köpt lite grejor. Först till Bolagret för att köpa väggklockan jag såg när jag var där i onsdags men inte kunde bestämma mig för. Denna blev det:

En vit med hela världen i bakgrunden. Sitter perfekt i köket och gömmer ett stort hål vi hade i väggen.

Köpte även några saker till badrummet för att fräscha upp lite. Kan ju säga att vårt badrum är nog det sämsta rummet i lägenheten - litet och trångt med plastmatta från golv till tak. Inget vidare  så det gäller att poppa upp det lite.

En lila tvålpump och en ljusblå mugg till tandborstarna. Blev ju lite bättre än tidigare iaf.

Åkte hela vägen till Söderköping för att köpa tyg till soffkuddarna. Gick runt bland alla rullar tills jag tillslut hittade två tyger som var bra. Köpte det jag behövde och stack hem. Drog fram symaskinen och strykbrädan, och började nåla. SEN! kom jag på att jag hade tänkt helt fel och att tyget inte ens räcker till en kudde utav vardera tyg. Jag blev så sjukt förbannad att jag packade ner allt igen och började dammsuga. Hur i h-lvete kunde jag räkna så fel???? Nu måte jag ju åka dit igen och köpa ännu mer tyg. Känns inte ens som om det var meningen att jag skulle fräscha till vardagsrummet. Suck!!!

Lite att välja mellan minsann!

Kommentarer
Postat av: Patriksarah

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2012-01-18 @ 07:50:39
URL: http://patriksarah.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0