Helt väck!

Har varken orkat eller haft tid att blogga de senaste dagarna. Jag har nog hamnat i något jobbigt vardagsgnatande nu. Orkade knappt ta i på träningen idag och det är verkligen inte likt mig. Jag brukar alltid ta i ifrån tårna men idag var det segt minsann.

Igår var jag stendöd och på dåligt humör, hade ingen lust att träna så det blev en hemmakväll med killen och min nya favoritserie "Mad Men".

Idag har jag kört Zumba, som sagt var. Alltid lika kul men det gick inte alls att hitta energin. Kakan och jag har även suttit med SPCS uppgiften och har kommit ett litet steg framåt. Skatten är nu bokförd. Det som återstår är att stänga konton och upprätta kassaflödesanalys, seeeen är den färdig!

Nu ska jag duscha och sen så kanske det blir ett avsnitt till av "Mad Men" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0