Ahh hahaha!

Alltså nu förstår jag precis varför alla lovordar Zumba-passet på fredagar. Tänkte mig någon i 40 årsåldern som skulle hålla i passet eftersom det ändå var dans vi pratar om. In kommer en killen i svarta brallor och vit tanktop, muskulös som sjutton och typ 25-30. Inte såg han så dålig ut heller, undrar varför passet är populärt??? Haha, nejdå men passet var faktiskt grymt. Inte en lugn stund och en massa skaka rumpa och massa svettdroppar som flög. Hur kul som helst!

Nu kommer det bli svårt att få mig att åka till Västerås på fredagar innan halv sju. Haha!

Lite rökt makrill, en avokado, lite edamame-bönor och några skivor halloumi blev kvällens middag. Orkar inte laga till något när jag är själv. Gluttar på "Så ska det låta" och målar naglarna, hur gött som helst!

Kommentarer
Postat av: Leiden

ringde mamma igår och fick henne att bjuda över mig på mat. inte helt fel sen hem och tog ett glas vin och efter det sov jag som en stock. äntligen utvilad. Nu tänkte jag ta en långpromenad innan en liten tur ner på stan. ha en trevlig helg

2011-04-02 @ 09:38:47
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0