Söndagen är över

Känner att mitt dåliga humör gjorde sig till känna igår. Var bara tvungen att avreagera mig lite. Sånt man behöver göra ibland.

Vi hade middag här i killens lägenhet med Zandra, Madde och Lars igår. Jättekul hade vi det. Spelade "Utan tvekan" och "Värsta Språket". Tyvärr så vann killarna, men nästa gång så :)

Idag hade vi lite to-dos. En snabbvisit till IKEA för att inhandla en ny badrumsmatta (som hade blivit förstörd av kattbesöket) och nya huvudkuddar eftersom de börjar bli lite dåliga och gamla. Så nu har vi investerat i lite dyrare kuddar, typ knappt 100kr. Jämfört med de vi har idag, som kostade 30kr, så är detta en verklig investering :)

Blev ett besök hemma hos mamma o pappa för att hämta lite grejor som syrran hade glömt. Hon flyttade ju till Linkan igår, plus lite saker som jag glömde igår när jag var där. Tog en fika och snackade av oss en del om mamma o pappas semester och om hur släkten mår. Fick ju ett till kusinbarn i juni så jag ville veta hur den lille parveln mådde. Han var tydligen hur gullig och lydig som helst. Men så har han ju coola föräldrar också :)

Nu i eftermiddags så var tanken att det bara var killen och hans pappa som skulle gå på derbymatchen i fotboll, Syrianska-VSK. Det slutade med att jag också gick. Lite kyligt måste jag säga men det var faktiskt riktigt underhållande. En värmade kaffe och korv i pausen gjorde susen!

Nu blir det rester av tacos från igår och någon film på TV.

Kommentarer
Postat av: Leiden

Då var man hemma i lilla kalla Sverige, inge mer äta ute för att de är för dyrt och ingen kalla drink på kvällen (det blir alkis varning om man gör de hemma).



Men lite ny vodka kom jag hem med så den måste vi smaka snart. ;)

2010-09-05 @ 23:19:59
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

jo jag hörde de. Funderar på att slänga ihop en god kycklingröra med turkisk yogourt, paprika, lök, salsa och curry. väldigt mummsig..



Jag är ledig på torsdag jobbar fredag kväll och sedan ledig i 5 dagar =)

2010-09-06 @ 12:13:00
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

probelmas! Jag förstår om hon inte vill laga kött i lägenheten men om man ber folk ta med sig röror så kan jag tycka att man får godta att de kanske tar med sig något med kött i.



Tänker inte bli "tvingad" veggo för en kväll precis som jag inte hade tvingat någon annan att äta kött om de inte vill de hemma hos mig. haha ja men vi får lösa de på något sätt.

2010-09-06 @ 12:34:34
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

och jag vill smaka din röra med kräftskjärtar och rökor i och jag vill ha min röra med kyckling. visst jag har qournfileer hemma jag skulle kunna använda istället men nej jag vill ha riktig kyckling.

2010-09-06 @ 13:12:59
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0