Skum helg

Lite sisådär knasigt planerad helg är det just nu som ligger framför mig. Zigge åkte hem till mamma o pappa idag, och jag och killen stack lite senare också till Västerås. Har inte det blekaste vad jag ska göra i helgen. Eller, jag tror att planeringen är helknasig varvid den känns vek.

Imorgon ska jag hjälpa syrran att packa släpet med hennes grejor som ska ner till Linkan igen. Sen ska jag vara kattvakt eftersom han helst inte ska vara ensam en hel dag. Fast jag tänkte nog ta mig ner på stan för att klippa mig kanske, får se om det är något bra ställe som har en ledig tid. Killen dömer handboll i Eskilstuna så han är inte tillbaka förrän vid sju-åtta.

Dagarna utanför kontoret har varit riktigt bra. Jag har fått tillbaka mitt humör, känns så iaf. Kanske ska höra med killen vad han tycker. Så skönt att slippa sitta i min lilla bur på kontoret. Vi bodde på en härlig herrgård ute i bushen, hade superdålig täckning så det blev inte många telefonsamtal eller mailskickande. Igår sken solen härligt så vi, med lite skumpa i kroppen, badad vedeldad tunna. Vi var lite för många men det var riktigt skönt. Tog tom ett dopp i havet. Tro det eller ej men Söderköping ligger väldigt nära Östersjön (eh, hav och hav, jag vet inte). För mig är havet på västkusten ;)

Hade en marknadsplan jag inte ens hade börjat på så den har börjat arta sig och de andra tre ligger i lä så länge. Jag har iaf börjat med dem så det finns ju något att säga om dem. Deadline nästa fredag så det kommer att bli en hektisk vecka. Men nu ska jag inte tänka på det, för nu är det HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, nog för att jag var trött när jag skrev det! :) men ska mycket till för att jag ska skriva så!!



Vad gör du i morgon?? ska vi gå en runda på stan?

kram!

2010-09-04 @ 10:12:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0