Seg måndag

Började med bilfärd mot Norrköping. Strax söder om Katrineholm började jag bli riktigt pömsig men va sjutton några slag på kinderna så var det löst (för 10min kanske).

Lååång och seg dag på jobbet avslutade jag i tid. Killen och jag stack ut i spåret när jag kom hem. Jag hade tänkt att gå på body pump men det var helt fel ledare så jag var inte så sugen. Sen tänkte jag dra till gymmet iaf men sen så övertygade killen mig att vi skulle springa. Det blev 5,5km-spåret. Har inte sprungit på länge länge så jag orkade inte ta milen. Killen startade efter mig och det var ingen skön känsla direkt, att vara jagad hela varvet runt. Strax efter 4km kom han i kapp mig, jag var helt galet slut. Hade spurtat på ordentligt plus att det var riktigt svalt i luften vilket gjorde att blodsmaken i munnen var enorm. Så äcklig känsla!

Nu är jag helt slut och ska nog bara slappa ner mig framför TVn.

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag var också ute idag men skit va förkylningen har brutit ner min kropp. Det var som att gå tillbaka till ruta ett om inte värre.. Men men har i alla fall tränat.

2010-09-06 @ 22:57:53
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0