Presentation - Check!

Gud så skönt! Nu är presentationen över. Stack mot Sthlm vid åtta imorse och lagade upp de produkter vi skulle presentera. Fick lite assistans av vår kock på Food Service, riktigt bra back-up. Det var jättebra att han följde med, skulle inte ha klarat av det själv med vår KAM. Jag har ju trots allt inte all erfarenhet som behövs för att göra ett sådant här möte galant. Än så länge är man ung och grön, men den blir ljusare i nyansen för varje dag. Nu återstår det bara att se om de listar på produkterna, vore grejt för då är det bara att tuta och köra! :)

Kände mig helt matt efter presentationen när jag kom tillbaka till kontoret. Tog det rätt lugnt för att ladda inför Aerobics-passet senare. Men innan dess tog jag och killen en sväng på stan för att kolla på jeansskjorta och på skor till honom. Inga skor blev det men en ny fräsch jeansskjorta hänger nu i garderoben, nice!

Nej nu ska jag titta klart på filmen på kanal5 och sedan dunsa i säng, är megatrött i varenda muskel. Imorgon blir det vila för tvättmaskinerna väntar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0