Myshöst

Idag kändes det verkligen som hösten hade kommit på riktigt. Kanske inte så mycket för kylan, för det var ju riktigt skönt ute idag men imorse när vi stack mot Norrpan igen så var det så gult på vissa ställen i skogen. En hel del löv hade ramlat av grenarna och vissa var tom röda. Höstens färger är så härliga, speciellt när solen skiner och löven bara glimmar i dess prakt.

Lite dålig bild blev det. Tog den från bilen medan killen tog kisspaus.

Körde body pump idag, första gången på drygt en månad tror jag. Jag är verkligen en periodare. Under sommaren har det mest blivit gym och springrundor, men nu är det för kallt för att springa. Eller min hals tycker uppenbarligen det eftersom jag får blodsmak i munnen efter typ 500m, inte kul alls. Body pumpen idag var riktigt tuff. Faaast, jag klarade av alla övningar förutom utfallen som verkligen tar kol på benen. Snacka om mjölksyra! Men lika härligt är det efteråt ändå, så nu lär det nog bli fler gånger.

Nu ska jag kolla på "Lite Sällskap" på kanal5, himla kul program. Lite charmigt och det liksom knyter sig i magen för det är pinsamt. Skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

sv: Tack så mkt:D



Myys med gulalöv:D Här e de fortf gröna...

2010-09-14 @ 10:04:08
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Leiden

Ja men visst, Katrina Artsberg, redovisningsteorier eller liknande har gömt den långt under en hög nu för jag är klar med arbetet och förhoppningsvis behöver jag aldrig mer se den boken igen. =)



Ett arbete kvar i den kursen och sen är det bara den jobbiga tentan kvar. Men gud det känns som en liten sten som lyfts bort, nu börjar jag gräva mig uppåt snart är jag herre på täppan. ;P



PS: har Alen köpt nya Halo spelet? De har David och jag tror han kommer vara okontaktbar i någon vecka. haha

2010-09-14 @ 14:49:44
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

haha de kanske kommer efter att David säger bara 299 på elgiganten haha...



jag lovar att hojta till dock blir det nog måndag eller tisdag nästa vecka så de kommer nog inte finns kvar när du kommer till västerås nästa gång :P

2010-09-14 @ 15:12:55
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0