Jeans on jeans

Vettisjutton vad jag ska skriva idag. Jobbet är ju alltför tråkigt att skriva om varje dag, för det har ju inte hänt något nytt i alla fall.

Kände mig tjock i halsen när jag vaknade imorse. Ohoohohoooo, inte bra! Struntade därför i att träna idag och stack ner på stan istället. Tänkte kolla på en vinterjacka på MQ som jag hittade i söndags. Tyvärr fanns inte min storlek kvar men de hängde undan en i systerbutiken så den ska jag hämta imorgon. Tror att den kan bli riktigt bra i vinter.

Hämtade även mina nya skor som jag hade beställt. Hmm, jaaa inte vet jag, men det var inte riktigt de jag hade tänkt mig. Det är samma modell som jag hade provat men denna är liksom i rå mocka och hårt borstade på tårna och hälen så att de blir blanka där. Faktiskt snyggare än vad jag tyckte när jag såg dem först. Gick runt lite i dem och de är faktiskt helt ok, vad tycks? Undrar om jag ska behålla dem?

Ikväll blir det TV för hela slanten plus lite packning inför resa imorgon. Sticker till Gatwick/London imorgon för möte och sen tillbaka på fredag kväll. Väldans fläng men jag ska tydligen åka dit med "opened mind & positive approach". Kommer säkert bli spännande!

Dagens outfit blev väldigt mycket jeans, men det var riktigt snyggt trots att jag tvekade imorse.

Dags för middag och sen Idol!

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag tycker att skorna var jättefina!

2010-09-23 @ 05:44:25
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0