Grym

Hela den här dagen har liksom betonats av ett enda ord, eller jag väljer att benämna dagen som grym i en massa olika bemärkelser.
- GRYM träningsvärk idag med, mycket värre än igår. De säger ju att det alltid är värst andra dagen, oh yes it is!
- GRYMt mycket att göra på jobbet och det kommer bara mer och mer. Förstår inte riktigt hur jag ska få ihop det; göra presentationer hit, siffror att sammanställa dit, kolla upp lagersaldon hit, ringa dit, svara på frågor hit och fylla i underlag dit. Helt enkelt galet mycket att göra!
- GRYMt besked fick killen idag som jag blev superglad över. Tänk att allt löser sig tillslut, helt fantastiskt. Får väl bara se om det kan lösa sig för mig med, vore ju toppen!
- GRYMt fort gick det att sticka till Linkan efter jobbet. Hade bestämt middag med härliga Perrine. Har inte träffat henne sen förra hösten, så typ ett år sedan. Så kan vi inte fortsätta, fungerar inte alls att ses så sällan. Hon var på jobb i Ödeshög så vi möttes upp på hälften av vägen, alltså Linkan. Åt goda dumplings, misosoppa och sushi på Kikkobar. Ett gammalt lite "stammisställe" när vi bådde där, gott-i-gott-gott. Pratade en massa och skrattade en hel del. Allt var som det alltid har varit. Vilket tecken på en bra kompis, så himla underbart :) Efteråt gick vi till Caramello och tog en varm choklad med marshmallows, för att sedan ta en promenad runt stan. En hel del hade ändrats på det 1,5 år sedan vi flyttade därifrån. Galet egentligen att vi har spenderat 4,5år av våra liv där. Vilka minnen!

Perry och jag för typ 2 år sen på Ekonomernas Årsbankett, tjusiga värre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0