Vänner

Jag var faktikst riktigt taggad när jag gick upp imorse. Den här veckan kommer att gå fort, det vet jag. Har leverantörsbesök på onsdag och torsdag, vilket gör att de dagarna kommer att rusa fram och sen går jag halvdag på fredag för att sticka till Kakan i Helsingborg. Så galet skoj!

Kom precis hem efter ett tufft body pump pass. Jag kände mig stark idag... Yes! Så jag la på extra kilon och j-klar vad jag njöt när jag orkade med de kilona också :) Träningen ger helt klart resultat.

Såg detta i en tidning idag. Jag håller med till fullo. Visst vitt kan vara fint men jag är mer för mönster och färg:

Så jag blev riktigt inspirerad av det här, hmmm undrar vad jag ska fixa härnäst?! :)

När jag satt på jobbet idag fick jag en så härlig känsla. Några minnen från helgen kom upp och tankar kring vad jag ska göra i helgen. Jag hade en grym helg som gjorde att hela jag piggnade till och trivdes som attan. Det enkla lilla ordet men med den ack så stora betydelsen är - VÄNNER! Jag skulle inte vara mycket utan mina vänner. Att ha så fina relationer till sina vänner är en grym energihöjare och glädjespridare. Ok, jag har killen och han är inget annat än bäst MEN vänner fungerar på ett annat sätt.

Madde som var här i helgen har jag känt länge men inte riktigt så här bra som vår relation är nu. Att utveckla en sådan relation är ju inget annat än guld för själen. Att man kan ha så kul. Som jag skrev förra veckan så är jag dålig på att berätta hur mycket mina kompisar betyder för mig. Men gudars, vad skulle jag göra utan er?! Me lööööv you loads!

Vänner är sällsynta fåglar, de växer inte på träd så vårda dem väl! :)


Kommentarer
Postat av: Leiden

Man tackar för den vänskap som växt fram här med =)

2010-10-25 @ 23:38:37
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag sällar mig också till den väl utvalda skaran jag, och du tillhör min också såklart :). Puss love you Flisvos.

2010-10-26 @ 07:12:51
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi jag tackar kanoten för magmusklerna! ;)



kommer du till V-ås nån helg?



kram!

2010-10-26 @ 10:54:16
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Madelene Lundberg

Att läsa detta värmer sååå mycket, säger det samma till dig <3 Angie och Mia ni är två fina flickor ni med :)stora kramar

2010-10-27 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0