Nada inspiration

Känner inte alls för att blogga egentligen. Har tappat suget helt. Förut tyckte jag det var skönt att få skriva av sig men nu är det bara, äsch!

Har inte så mycket att komma med. Det var lugnt på jobbet idag tills jag insåg hur kritiskt en sak har blivit. Eftersom det handlar om nya produkter kan jag inte nämna dem här heller, så mer info än så blir det inte. Hoppas innerligt att det kan ordna upp sig, annars är jag rökt.

Har kört body pump idag och det kändes att jag målade taket igår. Ont i både knän, rumpa och axel. Men jag körde på ändå. Som jag sa förra gången, axelövningen avliiider man av. Gaaaad!

Längtar redan till helgen när jag ska till Stockholm och träffa en massa härliga tjejkompisar. Hoppas på att veckan går lika fort som förra :)

Dags för "Lite Sällskap".

Kommentarer
Postat av: Leiden

ja men visst är jag duktig på mina pensionärsövningsmomement.

2010-10-12 @ 19:57:57
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0