Jag har inte...

  • köpt ny deo, trots att jag hade den på inköpslistan igår, så typiskt!
  • ringt hyresvärden angående omtapetsering i sovrummet, vilket jag skulle ha gjort för dryga månaden sen.
  • (fortfarande inte) fått upp kakeldekoren i köket (jag började med det där i våras). 
  • gett mamma en önskelista till namnsdag och jul trots att hon bett om en tre gånger.
  • spenderat lika mycket pengar denna månaden som jag trodde att jag skulle.
  • hittat en klänning till farmors 90-årsdag, den dagen kräver ett tillskott i garderoben :)
  • städat ur kylen. Måste göras innan lördag.
  • berättat för mina underbara vänner hur mycket jag tycker om dem. Det där gör jag aaalldeles för sällan, så ni som läser ta åt er nuuuuuuu :)
  • lagat mina vinterstövlar, fast att jag har tänkt på det x antal gånger.
  • tid att åka på solsemester innan jul, jag skulle verkligen behöva det.
  • hejat på norrmännen vi hade på besök på jobbet, trots att jag kanske borde ha gjort det.
  • varit särskilt kramig med min kille idag trots att han har tjatat på mig, men kvällen är ju ung...


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag har inte sovit tillräckligt, pluggat tillräckligt, shoppat tillräckligt, umgåtts med vänner tillräckligt, bloggat tillräckligt, fotat tillräckligt, städat tillräckligt, puuuh när tar listan slut..



Började dock på en önskelista inför julen i telefonen för någon dag sedan, vet redan vad jag ska önska mig av far min =)

2010-10-19 @ 00:06:11
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

tips tips:



Lägg in följande länk



.mms img { width: 500px !important; }



I stilmallen (jag la den bara längst ner) du kan välja bredd själv men det gör att om du mms bloggar så blir bilderna större. =)

2010-10-19 @ 01:18:45
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ;) Precis som med en vanlig kontroll.. men man håller den ju vägrätt liksom. ska nog köpa till en vanlig handkontroll dock tror jag!!

2010-10-19 @ 21:30:01
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0