Illa illa illa!

Nu kommer jag att bli lite elak men va sjutton, det kan man vara ibland, eller? Nej, men så här är det. Jag stack på Aerobics efter jobbet. Vi var väldigt få på passet tråkigt nog, typ 6 pers men mer plats till oss som är där :) Vi satte igång och efter typ 30sek märker jag hur surt det luktar och sedan kommer en pust av svett. Först funderade jag på om det var ledaren men hon såg alldeles för fräsch ut. Sedan såg jag. Tjejen bredvid, egentligen väldigt synd om henne. Men fy satan va hon luktade! Jag kanske är hård men jag mår snudd på illa när jag någon luktar så äckligt som hon gjorde. Märkte sen att jag inte var den enda som reagerat.

Killen kollar på fotboll och jag tittar väl lite då och då. Hör mest svordommar och någonting om att dommarna är ruttna. Haha! Fast jag såg faktiskt precis hur lätt holländarna faller och filmar. Så dåligt sportmannaskap, borde vara förbjudet. Inte konstigt att de vinner matcher.

Usch, jobbdagen har varit tuff och det är fortfarande 3 dagar kvar av denna stressiga vecka. Puh, orkar inte ens tänka på hur mycket jag måste göra.

Ska nog ta och titta på "Paradise Hotel" (om det nu ligger på nätet) så att inte fotbollsmatchen får mig på dåligt humör.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket, är jätte nöjd över min arm :D



Jag rekommenderar helt klart hon jag går till, hon har alltid gjort ett super bra jobb på mig och är vädligt trevlig och avslappnad att gå till, Marie heter hon och studion heter blackdawn tattoo, ligger i norrtullsrondellen :)

2010-10-13 @ 11:13:54
URL: http://limpalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0