Hur man blir av med 5 000kr!

Jag är så fantastiskt stark just nu! Jippie! J-klar vad nöjd jag är med mig själv. Igår lade jag ju på extrakilon på stången på body pumpen och idag körde jag all in på aerobicsen. Tom ledaren tappade bort sig och då var jag den enda som fortsatte köra så hon fick kolla på mig. Tihi, lagom nöjd man är då :)

Då har redan två dagar av denna vecka gått. Tiden bara rusar iväg. Alltså enbart 2,5 dagar kvar och sen blir det Skååååne. Jag känner att allt är väldigt bra just nu. Självklart finns det massor på jobbet som är tufft men det biter liksom inte på mig just nu. Däremot kan jag oroa mig över småsaker, men äh de måste jag släppa också och bara fortsätta glida på min energivåg!

Inte ens kostnaden för att fixa bilen har fått mig på dåligt humör. Eftersom min pärla (eller njae, jag gillar egentligen inte Volvo) har varit hos doktorn och fått en massa remmar och vattenpump bytt. Nu klarar den av minst 15 år till. Den är så fin, inte en rostfläck och inte en enda skråma... fööörutom bucklan på bagageluckan som min farmor så fint har fixat när hon ägde den. Nu ska den bara tvättas så den skiner som en pärla :)

Faaast hela kalaset hos bildoktorn gick ju på 5 000 spänn. God damn it vad mycket pengar jag pungar ut på den där fyrhjulingen. Det är verkligen dyrt att ha bil, men helt klart värt det när vi åker så mycket mellan Norrpan och Vässan och inte längre kan åka på ungdomsbiljett.

En sådan här fin pärla har jag, fast med vinge så klart. Faktiskt ett bra val av min farmor och farfar för den ser rätt tom ut utan... sorry Emma ;)

Kommentarer
Postat av: Leiden

5000 är mycket pengar men helt klart värt det, lite skillnad jag tyckte att mina 425 kr på Ace undersökning idag var mycket pengar haha.

2010-10-26 @ 23:17:35
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

men den var verkligen riktigt bra skrattade högt i biosalongen flera gånger något jag brukar hålla mig från att göra.. David skratta också...

2010-10-27 @ 13:48:28
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Lika mycket som jag fick punga ut för min bil med handbromsen och allt :/ tyvärr så kostar det ju att ha bil!

2010-10-27 @ 13:50:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0