Fullspäckat

Jisses vilken härlig helg! Det var längesen jag hade möjlighet att hänga så mycket med härliga människor. Jag njöt varenda sekund. Helgen har varit toppen, bästa på länge!

Tog ett hyffsat tidigt tåg hem idag så att jag skulle hinna handla innan det blev för sent.

I fredags när jag kom upp till Stockholm mötte jag upp Perry, Lena och Malla för middag på en indisk restaurang. Lena och Perry har jag träffat då och då men Malla har jag inte sett på 1,5 år. Vi snackade som tokar och skrattade en massa, saknar Linkan-tiden riktigt mycket. Kanske inte att plugga men att umgås med alla härliga tjejer. Efter en öl på "Olssons skor" gick vi åt varsitt håll och jag mötte upp Angie som har varit min värdinna för helgen.

Igår tog jag och Angie en heldag på stan. Letade födelsedagspresent och tittade lite på kläder, men jag hade ju bestämt mig för att hålla i pengarna och det gjorde jag också. Fikade med några av Angies kompisar som vi på kvällen käkade middag med. Rätt sent kom vi på att vi skulle ut på stan så vi hamnade i kö utanför "Lemon bar" men bestämde oss efter typ 15min att dra hem istället. Lugn och trevlig kväll.


Så här härligt kan det va med höst! :)

Idag har jag varit på födelsedagsbrunch och träffat en till del av tjejgänget från Linkan, plus lite annat folk som kände födelsedagsbarnet. Riktigt härligt med brunch, borde man ha oftare. Massor med mat och trevligt umgänge.

Nu är jag helt slut och ska nog ta och lägga mig och läsa lite. Förhoppningsvis så hinner killen hem innan mina ögonlockar stänger för dagen.

Tack alla grymma tjejer för en härlig helg och ett extra gosigt tack till Angie för sovplats och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Leiden

min helg har bara varit jobb jobb och jobb så det är tur att man ser att någon lever livet i alla fall. =)

2010-10-18 @ 09:46:12
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Ursäkta min paniksvenska! :) haha!



Vi får boka in nåt nån annan helg tycker jag!



kram!

2010-10-18 @ 10:31:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0