Förlängning

Har inte alls varit på humör idag. Vet inte vad det beror på men jag vaknade och kände mig lite bekymrad, har fortfarande inte kommit på vad det är men löser sig säkert tills imorrn. Lite sömn och vila så är jag nog fit for fight igen.

Fick reda på att jag har fått förlängt avtal/kontrakt på jobbet. Dock enbart 6 månader (än så länge) så jag får väl vara glad för det lilla. Herregud, de senaste dagarna hade jag börjat tänka på om jag inte skulle få stanna. Va sjutton skulle jag ha gjort då? Det är ju fasen en plåga att vara arbetslös. Jag har iofs bara varit utan jobb en sommar och det räcker. Shit vad värdelös man känner sig! Förstår mig faktiskt inte på alla de här hemmafruarna alls. Nej, det är skönt att kunna göra lite nytta. Så nu är jag riktigt nöjd att jag får fortsätta :)

Kvällen har gått till att tvätta och städa. Killen hade samlat på sig massor med tvätt så det har tagit ett tag att gå genom allt. Jag skulle fortsätta sätta upp kakeldekoren i köket som fortfarande inte kommit upp helt. Så kom jag åt ratten till ena spisplattan och råkade sätta på den, vips så hade jag satt armbågen på den. Inte fullt så skönt, svider ju fortfarande för sjutton!

Men men, jag ska nog försöka muntra upp mig lite med en dusch och tidigt sänggående.

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Jävla kokos. Jag vill ha ballerinas kladdkaka.

2010-10-14 @ 22:39:26
Postat av: Gurkans bruuur

Haha. Keff du eeee

2010-10-14 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0