Busy

Jag sa ju det! Veckan har ju gått grymt fort. Imorrn är det ju redan fredag, tjohooo. Det betyder att jag ska ta tåget ner till Helsingborg. Det betyder också att jag måste packa väskan, jag som är sämst på det. Tar alltid med mig för mycket grejor. Det betyder även att vi ska vara duktiga och plugga, och det har jag inte gjort på drygt 1,5 år. Spännande, undrar hur det kommer att gå?

Annars så sitter man här och väntar på att klockan ska bli 19.35 för då är det body pump på schemat. Sista gången för den här veckan. Känner faktiskt att jag kommer att klara av de kilona jag lade på i måndags. Jag hoppas det håller i sig, skulle ju vara grymt :)

Kakan och jag förra sommaren (min underarm ser ju helt groteskt stor ut, haha). Alltid lika kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0