Måndag

Helgen gick ju lika fort som förra veckan. Vi hann iaf med att göra lite på vår inlämningsuppgift. Kom till Mars månad sen lade vi ner för lördagens plugg och sen orkade vi inte ta upp det igår igen. Men vi har kommit igång så nu kör vi på varsitt håll och sammanställer lite då och då. Det kommer nog gå minst lika bra.

Vi tog en ganska lugn helg i Helsingborg. Ingenting blev shoppat förutom lite goda nötter och torkade frukter på Pistacchia, grym butik som borde finnas på fler ställen. Välkommen till Norrpan säger jag bara. Jag skulle nog vara deras största kund :)

Hemska tågresor både ner och hem har jag varit med om också. Åk aldrig med Veolia. Känns som att åka flyktingtåg mot Treblinka. Inte för att jag har gjort det någon gång men jag kan tänka mig att det kanske var något åt det hållet. Okej, det kostade bara 600kr t/r men sjutton vad SJ är bättre. Ett eget säte med armstöd, det är lyx det i jämförelse med Veolia transporttåg, som de så fint kallar dem.

Har hjälp killens syster med examensarbetet så nu är jag lite trött på att glo på skärmen, dags att dunsa i säng!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lea

Tack snälla:)

2010-11-02 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0