Hemmafru, javisst!

Här står man och tjänstgör. Ja, det är lite så det känns. Nejdå, inte så farligt kanske. Jag skulle stryka två skjortor till mässan i helgen och då tyckte killen det var toppen om jag kunde stryka hans fyra skjortor också. Så snäll som jag är så gjorde jag det. Rätt skönt att stryka faktiskt. Man stänger in sig i sina egna tankar och bara gör sitt, lite själv-meditation...

Vi tog en sväng på stan efter jobbet idag. Skulle köpa present till mamma och det blev gjort. Jag behöver även ett par ordentliga vinterskor. Nu har jag varit runt på alla affärer och kan inte hitta några jag vill ha. Vill ha ordentlig sula, helst i skinn (men inget måste), svarta och som går till ankeln eller lite över. Mina fina jag köpte förra året läcker, dryyygt! Hittade ett par ordentliga vinterskor men kanske ingenting att ha på jobbet?! Känns mer som vintriga vandrarkängor... fast jag är lite mer sugen på att kanske köpa ett par beiga, äh jag vet inte.

Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker de är värda sina 700kr, när ska jag använda dem? Promenaderna till jobbet i vinter kanske?!

Det får nog bli en tidig kväll idag. Gick upp tidigt för att ta cellprov hos barnmorskan imorse. Maj gaaad, det var inte skönt för en sekund. Har gjort det förut men kom inte ihåg att det var så här obekvämt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja du kanske ska komma och gästföreläsa lite om Frankrike för mina kära elever! :)

2010-11-11 @ 20:58:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0