Här var det julmys!

Förstår inte hur jag ska orka nu sista veckorna innan jul. Jag känner mig helt slutkörd redan. Orkar ju inte ens ta i på träningen, vill bara hem och slappa framför TVn och inte tänka på nåt. Kanske skulle varva ner lite. Det är ju trots allt tre veckor kvar till jul. Nu börjar den här dagen jag tänkte att ta ledigt den 23e kännas väldigt lite. Jag bör nog ta lite mer ledigt, frågan är om jag verkligen hinner med det?! Ååååhhhhhh!

Jag och killen har iaf fått det lite julmysigt hemma, eller fått och fått. Jag pyntade i söndagskväll när vi kom hem. Det var ju trots allt första advent och mamma hade ju köpt fina julsaker till oss. Julen är så himla mysig! Jag lääängtar verkligen till jul. Ska bli så skönt att bara få vara med min och killens familjer.

Fin duk, nya juliga servetter + lite kökshanddukar och grytlappar som inte syns!

Och så är vi redo för att December börjar imorgon... tjoho! Två kalendrar var :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0