Första löken är satt!

Vilken härlig helg det har varit hittills. Lite knas blev det allt i fredags men det löste jag och syrran galant :)

Igår kom syrran, hennes kille, mamma och pappa. Vi gick till Fiskmagasinet och åt supergoda vininkokta musslor och jag drack faktiskt rosévin till. Riktigt gott var det. Deras musslor är bäst! Sen gick vi hem i det taskiga vädret och firade lite namnsdag. Mamma och jag hade namnsdag i fredags och vi är ju så knasiga att vi firar det :p

Riktigt mysigt hade vi det. Allting fick ju tas på engelska eftersom syrrans kille är från England men han har blivit riktigt duktig på att lära sig en del på svenska. Vi mumsade på både hembakad morotskaka och köpt tårta. Sen var vi proppmätta. Mamma o pappa vände hemåt igen och vi började spela Buzz, Need For Speed och Crash Bandicot på syrrans PS2. Jättelängesen jag spelade, det var riktigt kul men hjälp vad dålig grafiken var. Kändes nästan lite skämmigt att man har tyckt (för typ 10 år sen) att det såg kanonbra ut, haha!

Jag fick en present som innehöll superbra grejor, precis vad jag hade önskat mig. Det är dyrt men så himla bra.

Köpte Dermalogica första gången på Gatwicks flygplats och nu är jag fast, oops!

Idag har jag varit på snabbvisit i Linkan för att lämna grejor till syrran och ta en tur på IKEA. Hittade inte det jag var ute efter men en köksmatta, två förlängningssladdar, två diskborstar och en kruka blev det. Jag har nu satt min första lök, så nu kan julen komma :)

En fin amaryllis ska det bli, så juligt och fint! Fick massor med juliga saker utav mamma o pappa så den här julen kommer det kännas som jul i min/vår lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag måste köpa ny avtive moist,

2010-11-21 @ 22:59:49
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0