syster-häng

Ledighetens första dag börjar lida mot sitt slut. Har hunnit med en hel del idag. En stillsam frukost med killen och ut till mor och far (och syster så klart). Har fixat till topparna och slingat håret lite. Blev riktigt naturligt snygg och blont, alltså inte platinablondt. Scwartzkopf Poly Blonde är grymt om man är blond från början och känner för att ljusa upp håret någon nyans (kanske funkar för de som har mörkare hår också, vad vet jag?).
 Använder alltid den här och den är grym, blir aldrig några konstigheter!

Är fortfarande hos mina föräldrar eftersom killen pluggar duktigt till tenta han har imorgon, men ska nog snart röra mig hem till honom. Imorgon ska jag och far min vara så duktiga och byta olja på min bil. Skoj va? Det skulle egentligen ha gjorts förra året men blev aldrig av. Alltså är det hög tid för det. En sväng ut till Hälla blir det nog också med syrran för att sedan möta upp några kompisar på Tabazco. Låter som en bra dag i mina öron!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0