Streetstyle Norrköping

Helgen har varit grymt lugn! Fredagskvällen var det mycket snack och skratt. Blev en hel del vin också så jag kände mig nog lite rund under fötterna när skjutsen hem kom vid tolv. Men trevligt hade vi det och många nya ansikten att lära känna.

Gårdagen var ju så himla trist. Regnade bort helt enkelt! Jag tog iaf en sväng ner på stan för att köpa födelsedagspresent till pappa, vilket jag fixade samt en påse till mig själv också. Kunde ju inte låta bli när kläderna satt super och det var rea :) Fikade med killen när jag kom hem. Han har varit riktigt dukig och pluggat mestadelen av helgen. Jag är imponerad, trodde inte att han skulle ha sådan disciplin.

Morgonen startade långsamt med en sen frukost och SvD i köket. Mysigt! Glodde lite på TV och gick sedan ut för en promenad eftersom gudarna inte kissar på oss idag. Fotade med min mobilkamera som jag måste säga är riktigt bra. Tog en ny sväng som vi inte har gått förut. Stannade till för lunch på Fräcka frökens och nu är vi hemma igen. 
  
Lite graffiti, riktigt snyggt! Hittade vi på en vägg under promenadens gång.

Killen i sina nya glajjer, ser riktigt sofistikerad ut!

Kommentarer
Postat av: Angie

Alltså shit p, Lisa. Jag läste ditt inlägg lite snabbt och ställde in mig på att här kommer bilder. Grafitti, glasögonbilden och sist... neeeeej tänkte jag. Det var nämligen en bild på en naken kille som låg på en naken tjej. Innan min hjärna catchade upp att det var en reklambild så kändes det lite halvbra faktiskt.

2010-05-10 @ 10:22:21
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Å, vad roligt! Lycka till med springandet! :)

2010-05-10 @ 17:30:39
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! har bara det "värsta" kvar nu - grammatiktentan! ;) får traggla glosor på flyget till Barcelona!



va fina ni är på bilden!

2010-05-10 @ 21:02:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0