Rendez-vous

Enbart en dag kvar av denna arbetsvecka. Det var som sjutton vad tiden går fort ibland! Två dagar i Båstad gjorde ju verkligen att denna vecka bara försvann. Jag har inte hunnit med många knop idag heller. Typ bara möten hela dagen, men jag var faktiskt riktigt effektiv den sista 1,5 timmen. Hade personalsamtal idag som gick helt ok, eller om jag ska benämna det bra. Jag vet inte, känns som om det jag ville säga kom fram iaf.

I helgen drar jag till Västerås igen. Har ingenting planerat och det är sista helgen innan löningen vilket i mitt system skriker: FATTIG! Det får nog bli en lugn helg med mys. Får väl se om killen är med på noterna. I vilket fall som så lär den nog innehåll en del jobb-arbete, tyvärr. Smällar man får ta ibland. Har konferens nästa vecka så det gäller att få allt klart.

Efter jobbet idag bestämde jag mig för att ta årets första springrunda utomhus. Hade hört mig för med Beata på jobbet om var jag kunde springa så jag fick hjälpa att hitta till Vrinneviskogen. När jag väl kom dit visade det sig finnas hur många olika spår som helst, plus att de var typ märkta med samma färg. Väääldigt användarvänligt för en nybörjare. Fast med tanke på hur länge jag sprang så måste jag ha hittat rätt till 5km-spåret :) Kändes faktiskt helt ok efteråt. Det var riktigt skönt att inte kunna spåret i förhand för då kände jag liksom att jag inte kunde planera mitt springande vilket jag gärna gör i ett spår där jag har sprungit förut. Så nästa gång blir det att springa åt andra hållet.

5km närmare Vår Ruset! Två veckor kvar och några rundor till måste det allt bli. Vi kommer få så himla snygga tröjor! Måste ta kort på dem sen när de är klara :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

hello..



Jag är framme, har prövat på hot yoga (bikram yoga) och åkt bil och gjort massor av ärenden. INGEN shopping än men det kommer jag lovar. ;)

2010-05-20 @ 21:54:56
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

bra va snällt. Såg David på fotboll? HAHA... Jag satt och kollade på lite baseball och basket igår på tv.



Har hittat ett litet hör här i the cassida som jag bor i där internet når...



Du ska se mitt ansikte det är hemskt vet inte vad det är hela ansiktet är fullt med röda runda rådnader, inte alls sexigt... Vissa har börjat försvinna thank god!

2010-05-23 @ 19:18:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0