Movie making

Nu är jag äntligen hemma efter en lång tågresa genom hela Småland och alla små stationer vars namn man knappt har hört. Har åkt Krösatågen för första gången mellan Halmstad och Nässjö, det var ingen hit. De går så kopiöst långsamt och varje rälsskarv hörs. Faktiskt värre än Sala-Norrköping tåget.

Det har varit två riktigt roliga dagar. Vi bodde på Hotell Skansen i Båstad precis vid centercourten, fräckt! Det är något speciellt med västkusten. Kanske är för att jag har spenderat varje sommar i Halmstad (?). Naturen är så härlig och doften av tång ger en somrig känsla i magen.

Vi filmade från 12 till 12 igår. Det blev mycket gjort men energin började verkligen tryta vid sju på kvällen, hade ju varit uppe sen halv sex. Men filmerna kommer bli grymma. Anders, vår kock, är helt galet duktig på sitt yrke men även hans kompis, och vår filmare, Palle. Det var riktigt kul att få vara med och se hur det går till och ha möjligheten att tycka till. Kommer bli spännande och se hur första klippen ser ut om typ en månad.

Idag blev det lite lugnare eftersom vi jobbade så sent igår. Gjorde lite kompletteringar och fotade. Jag har blivit grymt sugen på att köpa en systemkamera nu, shit också! Har inte pengar för sånt just nu.

Jag och Lotta på stationen i Båstad igår.

Jag pratandes med killen utanför stationen i Båstad.

Lite sushi "on the go" innan hemfärd idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0