Jade

Ännu en dag som bara har rusat fram. Vet inte riktigt vad jag har åstadkommit, eller jo det vet jag om jag verkligen tänker efter. Men det har blivit lite av varje; lite presentation, lite marknadsplan, lite korrläsande av reklammaterial osv. Helt enkelt en produktiv dag men bara med lite touchar här och där.

Imorgon börjar konferensen med säljkåren samt sommarfest med hela kontoret på kvällen. Ska prova de nya Caj P produkterna tror jag, mumsigt! Innan konferensen är det alltid sjukt mycket att göra. Allt ska var i ordning för säljkåren att börja jobba med på måndag. Känns som om jag har glömt nåt, men det lär väl visa sig imorgon när frågorna börjar hagla in :)

Nu är alla räkningar och överföringar av pengar avklarade. Förra månaden hade jag inte en chansen att spara lite men det ser ljusare ut den här månaden. Ska nog försöka hålla i pengarna till att vara givmild den här månaden. Så många som fyller år framöver, och då vill jag inte hålla igen (om jag kommer på vad jag ska köpa dvs.).

Hittade en artikel i Tara idag. Vi får alla dessa trevliga vecko- och månadstidningarna till jobbet så det finns massor att läsa, plus att vi måste göra det för att vara uppdaterade kring nya produkter som konkurrenterna kommer med samt hålla koll på om det är någon som har skrivit om våra. Jag hittade iaf följande och blev helt kär. Tänk vad fina!

Riktigt dålig bild (tog med mobilen vilken inte är den bästa). Men det är Jade Jagger för Indiska, så himla fina. Muggarna kostar 99kr/3-pack. Tallriken kommer jag inte ihåg. Födelsedag, yes sir! :)


Kommentarer
Postat av: Leiden

tror jag såg de där i Västerås riktigt fina...



Ska åka iväg och fixa naglarna nu. ;)

2010-05-26 @ 18:35:11
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0