Illröd

Måndag igen och jag var riktigt utvilad när jag vaknade imorse. Hade fortfarande en ensamkänsla i magen men eftersom jag vet att killen kommer imorgon så står jag ut. Bara gå upp och möta dagens utmaningar. Jobbet har gått riktigt bra idag. Har suttit med marknadsplanen för ett av mina lite knepigare varumärken, men den har gått till första korr iaf. Får se om den ser ok ut, chefen fäller domen.

Pratade lite m Angie nu på eftermiddagen och det visade sig att hon kommer hit på onsdag och stannar till torsdag för att åka till Västerås med mig och killen. Så kul! :) Jag blir så glad när kompisar kommer och hälsar på, här finns det alltid en bäddsoffa ledig. Har inte träffat och pratat med Angie sedan påsk typ, så det ska bli riktigt kul. Ska försöka att inte störa killen för mycket också för han har tenta på fredagmorgon (när han fyller år! så typiskt!).

Skulle ha sprungit med Beata idag men hon var lite krasslig så vi kom överens om att hon inte borde springa, men jag körde ändå. Det gick lite segt i början men jag tog mig runt, sjukt nöjd efteråt! :) Undrar om man nu ska vila sig i form till på torsdag då Vår Ruset går av stapeln eller om man vågar sig ut på en runda till? Kanske bara ska köra en promenad, kan nog var lika bra så att jag är fräsch i benen på torsdag.

Så här fräsch är man efter dryga 5km, underbart!

Kommentarer
Postat av: Leiden

bra jobbat Lisa....

2010-05-31 @ 21:18:32
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0