Ensambio

En lugn halvsolig morgon med LA Ink på TV. Kan det bli bättre? Ja, det klart det kan. Killen kunde ju ha varit här, men men nu är det som det är.

Ska ta mig ut på en promenad tror jag innan jag sätter mig ner och försöker börja med inlämningsuppgiften. Ska nog gå förbi bibblan också och låna lite böcker om Externredovisning. Som tur är kommer jag ju ihåg vilken bok vi använde i kursen så jag ska nog ta och låna den. Det var inte direkt igår jag läste kursen så det kan nog vara bra.

Jag bokade precis en egen biljett till SATC 2 ikväll. Kommer nog kännas lite konstigt att gå på bio själv men någon gång ska man ju göra det för första gången också. Jag tror jag överlever, SATC är ju kanon. Får väl se vad jag tycker om den. Jag har alltid varit lite emot filmer som baseras och utgör en fortsättning av en serie, men förra filmen var bra så vi får väl se hur den här är.

Men eftersom jag går själv så struntar jag nog i det där med att ha på sig något speciellt. Verkar som det är några som har kört med klädkod. Är ju inte jättebekvämt att sitta i en tajt klänning i 2,5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0