Det bara blev så

Jag sa ju till mig själv att jag inte skulle spendera pengar på mig själv den här månaden, iaf inte särskilt mycket pengar. Jag råkade hitta ett par nya sandaler, som får ersätta mina gamla fina från Frankrike som jag hade sönder förra året. Alltså behövde jag dem. Idag hittade jag en billig bikini som jag tänkte att jag står ut i tills jag hittar den jag verkligen vill ha. Har önskat mig pengar till det i födelsedagspresent. Har dock märkt att om man är lite större bystad och inte direkt har kanonkulor till bröst och inte vill ha tantmotiv eller tantmodell så är det inte världslätt att hitta någon som sitter bra. Man får nöja sig med mindre dåligt helt enkelt, så tråkigt!
 
Braiga sandaler från Indiska och billig bikini från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0