Craving

Jag vet inte vad det är men jag känner mig riktigt glad. Helgen har varit mysig och inget stressande överallt. Jag och killen har liksom bara tagit det lugnt och gjort det som fallit oss in, så skönt. Dock så har jag massor att göra den här veckan så det är ju tur att jag har ork att vara positiv och glad.

När jag kom till Västerås i fredags väntade killen i dörren och han hade köpt en present till mig, bara så där! Jag blev superglad. Det var ett par jeans som jag hade provat några veckor innan men som jag inte tyckte att jag hade råd med. Han tyckte jag var värde dem efter att ha hjälpt honom med både det ena och det andra. Jag är absolut inte van vid att få presenter så där så det var riktigt kul, och snällt så klart :)

Jag är en riktig baggy-jeans tjej. T-shirt och jeans är absolut bäst!
Fick ett mycket trevligt erbjudande i brevlådan idag. 3 erbjöd mig 20% rabatt på min räkning om jag förlänger mitt abonnemang, och det tänkte jag göra i vilket fall som. Nu gäller det bara att se om jag kan få en ny telefon också. Just nu använder jag jobbtelefonen till både mitt privata och jobbnummer. Så jag kan inte ta emot eller skicka MMS, så segt! Nej, ny mobil måste det bli.

Vår Ruset here I come!

Kommentarer
Postat av: elli

Alen kan han :-)

2010-05-24 @ 22:18:34
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0