Beröm

Sov som en stock inatt, hur j-kla härligt som helst! Var dock inte så pigg imorse iaf men det känns idag att jag har sovit som en gud.

Dagen har bestått av mest möten, möten och möten. Alltså har min egna lista över saker att göra bara ökats på. Skönt att inte ha något möte inplanerat imorgon! Har varit riktigt kreativ idag. Hade spån-möte med två kollegor om lite aktiviteter till hösten. Det är så kul att ha så fria händer som vi ändå har, bara pengar som begränsar en. Layout, design och innehåll är sjukt kul att leka med.

Gick självklart på veckans favoritpass på Nautilus idag, Dance med Bett! Det är så fruktansvärt frigörande. I början är det alltid segt innan passet kommer igång men sen vill man liksom inte sluta trots att man flåsar som en flodhäst som sprungit en mil. Jag vet att många inte kan träna utan speglar men herregud, förstå hur mycket bättre man mår utan de där speglarna. Jag skiter totalt i dem, ser ju ändå bara dum ut! Jag gick fram och pratade med Bett efter passet och berömde henne för veckans bästa pass. Hon blev väldigt glad och tyckte det va kul att få lite feedback. Jag som bara är en glad amatör kör ju på som en tok men hon tyckte jag var duktig: "Det syns att du har koll på kroppen och har känsla för dans". Haha, herregud glad amatör som sagt var!

Ja, det är ju inte för inte man ser lite sliten ut. Det fina blåmärket på höger arm (gjort av en viss Mr T) är ju mindre smickrande men va sjutton, får skylla mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0