Umami

Har några minuter över tills det att jag ska taxin mot restaurangen.

Har varit en riktigt intensiv dag och jag känner faktiskt mest för att bara vara på hotellrummet ikväll men Ingrid (en kollega från Danmark) har övertygat mig om att Umami, som restaurangen heter, har världens godaste sushi. Så då kunde jag inte ha mage att stanna på rummet heller! Sushi är en favvo så då kan jag inte missa detta.

Kanske skulle ta och fräscha till mig lite så att jag inte ser helt för schleten ut. Borde väl ta en taxi om 15min men jag vet ju inte riktigt hur lång tid det tar till restaurangen så jag avvaktar lite så att jag inte behöver komma först och stå som ett fån (eftersom jag är ruggigt dålig på att förstå danska).

Bara en dag kvar till Sälen. Ser ut att bli lite sämre väder på torsdag så mitt intresse för lite bubbelbadade och bastusittande ökar minsann. Bör se till att killen tar med sig badshorts! Bästa vädret ska tydligen bli på söndag så att köra halvdag kan ju vara ett alternativ... meeeen jag har ju en till jag måste rådfråga!

Kommentarer
Postat av: Angie froa Kresteanea

Je schkau lere die å snejge denschk. Puass!

2010-03-16 @ 21:29:06
Postat av: elajza

Hahahaha, Angie du är bäst!

2010-03-16 @ 23:12:36
Postat av: Emma

Har haft så mycket användning av böckerna kan jag lova!!

2010-03-18 @ 18:14:33
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0