Souvenir

Börjar känna av semesterlängtan nu. Det ska bli så himla skönt med ledighet. 7 arbetsdagar kvar tills det bär av till Skåneland och Kakan, och sen är det semester i tre veckor varav en är en vecka i Kroatien. Tjoho va nice!

Arbetsdagen gick riktigt bra idag, eller vi får väl se imorgon när jag har fått svar på några mail som jag skickade innan jag gick för dagen idag. Spännande värre ;)

Hade besök av två gentlemen idag. Lär väl inte få skriva vilka de är men de är bra vänner med killen min. Det var bara ett över-dagen-besök. Här avlöser folk varandra :) Trevlig har vi och snart bär det av till Vässan för midsommarfirande.

På tal om besök har vi fått en fin souvenir från helgens bravader.

Mycket stilig... undrar vad den ska stå för?

Kommentarer
Postat av: Kungen

How many roads must a man walk down?

2010-06-22 @ 11:23:37
URL: http://kungen.se
Postat av: Emma

Hehe, livsfarligt att blogga på fyllan! :)

2010-06-22 @ 13:43:39
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0