Lite sisådär faktiskt

Nej, usch den här dagen har inte varit toppen direkt. Hade någon konstig tomhetskänsla i kroppen igår, förstod inte riktigt var den kom ifrån. Vet fortfarande inte varför jag känner mig helt black-out. Kanske är så att jag behöver lite semester. Det är tur att jag bara har 1,5 dag kvar! Dock så är det ju en hel del att fixa innan jag kan gå på semester, får se om jag hinner allt.

På fredag bär det av till Skåneland, ner till Kakan. Lena och Crosie kommer också, och vädret kommer att bli kanon. Kan man önska sig mer? Fy tusan va gött! Det behöver jag verkligen.

Jag och killen tog en powerwalk efter jobbet idag. Vi måttade upp på eniro en rund som skulle vara 5km och sen stack vi ut. Har haft så konstigt ont i magen nu på kvällen så det gick inte jättefort runt. Hoppas på att det släpper snart. Sånt här ont drar verkligen ner humöret, usch och fy!

Tar nog och lägger mig en stund på sängen så får vi se om det släpper.

Kommentarer
Postat av: Leiden

har väll varit med i nästan två år och är med i min andra kampanj nu.. Men det är rätt skoj när det väl blir något...



Ja Ace är kändis nu folk på stan ser och pekar jättemycket. ;)



Hoppas magen inte är i uppror längre.

2010-06-30 @ 21:51:35
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är jätteskönt att sluta så tidigt! men då var jag här 06.55 också ;) skönt att kunna välja.



Hopaps du mår bättre idag! Jag var också helt konstig i går.. vettefan om det är värmen eller att man är så inställd på att gå på semester..



kram!

2010-07-01 @ 08:36:40
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Tackar! :)

2010-07-01 @ 21:08:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0