il vient!

Tisdagen är över och för en gångs skull så önskar jag faktiskt att veckan har fler arbetsdagar än fyra (vi är lediga på fredag som kompensation för att Nationaldagen är på en söndag). Jag har två grymt viktiga leverantörsmöten nästa vecka som jag måste fixa så himla mycket till så jag vet knappt var jag ska börja. Det är månadsskifte och det betyder rapportering för två av mina varumärken samt fakturering av marknadspengar, lagom mycket att göra sådär. Plus att jag har massor med möten inplanerade under dagarna, hur ska jag få detta att gå ihop???

Jag tog iaf beslutet att sticka från jobbet med bara 1,5 timmes övertid. Eftersom det är första juni har våra sommartider börjat gälla, börjar 8:00 slutar 16:00. Det var en hel del som ansåg sig kunna gå hem vid 16 men vi var även en del som har alldeles för mycket att göra för att kunna lösa det. Ser ljuset i tunneln om typ 3 veckor tror jag, lagom till semestern!

Ska inte beklaga mig mer men det behövs ibland. Idag kommer iaf killen hit. Har inte setts sedan förra helgen så jag har längtat riktigt rejält. Det var längesen vi hade så många dagar ifrån varandra. Men from idag så kommer vi nog se varandra varje dag framöver, guld värt!

Funderar på att gå på restaurang idag. Tapas kanske? Får se vad han säger när han kommer hit!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Ska vi göra något ihop på midsommar? Har ni några planer..

2010-06-04 @ 10:40:50
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0