Grymt

Tack för igår all ni glada som grattade mig! :)

Mysig middag hos mina föräldrar med presentutdelning och grattande. Fick en massa fina presenter, precis vad jag hade önskat mig. Gör man en önskelista som är kort och som har bilder blir det väldigt lätt för de som ska köpa något till en att hitta rätt :) Gjorde en sådan lista för att slippa förklara vad jag önskat mig för då vet jag att mamma t ex har tänker köpa den saken. Kanske kommer lite bilder på det i veckan. Sitter vid killens dator så då kan jag inte fixa bilder.

Trevligt sällskap på kvällen och sedan en lång godnatt sömn för att ta en lunch på stan med killens familj idag. Mycket trevligt! Fick ett jättefint armband och halsbank, perfekt för sommaren :)

Nu blir det kladdkaka och fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0