Funny Bunny!

Hej o hå! Här har det varit en kuljul helg. Fick besök av David & Mia igår. De kom lagom till att kronprinsessbröllopet ägde rum. Vi firade med prinsessmazariner och prinsesstårta, och självklart kaffe. Trevligt var det! Många kommentarer och gråten var nog lite där i halsen. Så himla fint. Jag är helt klart imponerad av hela genomförandet av bröllopet med alla gäster och alla delmoment under ceremonin. Fint helt klart, och inte minst de olika talen som sas. Mäktigt!

Kom typ ihåg att jag skrivit något i bloggen igår kväll innan vi gick ut. Men jag kom inte riktigt ihåg vad så det var ju kul att höra det uppläst av Mia under lunchen. Inte så bra det där med att blogga när man har lite %-enheter i blodet :) Men jag bjuder på den.

Här kommer lite bilder från helgen.










Försöker titta på "This is It"-filmen men det går sådär. Lägger mig nog i sängen med "Elsas Mode" istället innan jag måste sova.

Kommentarer
Postat av: Leiden

man får åter igen tacka för en trevlig helg.



Jag måste erkänna att David var där på middagen och åt med kungligheter. Varför fick inte jag följa med? haha

2010-06-22 @ 23:28:05
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0