En dag kvar...

Jahapp om exakt 24,5h så får jag inte längre åka på ungdomsbiljett på tåget, känns ju sisådär bra. Undrar hur många resor jag har gjort i mina dagar??? Hmm, inte så många innan trean på gymnasiet men sen har det bara eskalerat. Då kan man även förstå hur mycket pengar jag verkligen har tjänat på att kunna åka som ungdom, men nu är det alltså slut med det. Måste börja betala för mig alltså, suck!

Det har varit en lugn dag idag. Självklart finns det ju fortfarande massor att göra på jobbet men jag har bestämt mig för att ta det lilla lugna. Inte sagt att jag inte får något gjort!

Tog en kortis på stan innan vi skulle handla mat. Rea på Monki, me likie! Blev två nya t-shirts och ett bälte, super!

Imorgon är det fredag och jag ska faktiskt smita en hel timme tidigare från jobbet. Ska köra hem mot Västerås (som vanligt). Killen kom ju hit igår så han följer självklart med norrut imorgon. Studentmottagning och sedan är kvällen tillägnad mig :D

Lite SATC och sen är det sängen bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0