Bloooooooooooood

...pudding! Mumsfilibabba! O nu kräks typ hälften och hälften håller med. Syrran är på besök och killen kommer inte förrän onsdag så då tog vi beslutet och käkade blodpudding med rivna morötter till middag. Har inte käkat det på länge länge. Killen tål varken smaken eller lukten så jag får passa på när jag inte är med honom.

Helgen har varit HELT KANON! Fredagen började som sagt var riktigt seg men jag sov gott natten till lördag så jag skulle vara redo för tillställning heeela dagen. Hämtade syrran och en av killens kompisar och sedan stack vi ut till stugan. Städa upp lite och började duka innan de första gästerna började droppa in. Tillslut blev vid 18 pers. Frågesport, grillning, lekar, tårta och lite till spel. Såå himla kul! Jag orkade inte ens ta fram kameran (sorry Emma). Riktigt lyckad dag och jag tror nog födelsedagsbarnet var riktigt nöjd :)

Var hemma hos mamma o pappa igår för att fira killens födelsedag och pappas namnsdag. Det har helt enkelt varit tårta i tre dagar i rad, inte alls bra för figuren men gud så gott. Åkte tillbaka med syrran i släptåg igår. Hon är på lite mellanstopp innan flyget går.

Usch, hade världens magknip när jag vaknade imorse. Magen liksom vände sig ut och inne och jag trodde att jag skulle spy. Kände inte alls för att gå till jobbet. Den här veckan är verkligen fullspäckad med möten och saker att göra. Bara att ta tjuren vid hornen men jag är nervös!

Lite nagellacksfixande och sedan lite TV-gluttande väntar nu.


TACK alla som kom i lördags! Jag hade riktigt skoj och jag hoppas ni hade det också! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe impulsköp, vaddå? :P



Ses jättegärna på söndag!! En favorit i repris på Waynes?? kram

2010-06-08 @ 20:14:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi ska inte säga 14 då? Tänkte om de stänger 16.. hehe tror jag föreslog 14 förra gången med! :P

2010-06-08 @ 20:27:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0