26,52

Wiho, vad trött jag var igår när jag nådde mållinjen i Vår Ruset! Fast när jag väl kommit i mål kände jag att jag nog kanske kunde ta mig an någon kilometer till. Men jag är ASNÖJD med min tid faktiskt. Med tanke på att jag alltid har hatat att springa och att jag typ annars knappt har haft motivation att ta mig runt 2,5km så är mitt varv i går riktigt kanonbra! Jag tog mig runt de 5km på 26 min och 52 sekunder. Jag kan inte annat än säga att jag är sååå stolt över mig själv.

"Råkade" även klicka hem en klänning häromdagen. Har letat efter en maxiklänning länge nu. Började nog förra året men hittade ingen som passar min kroppsform. Låter kanske konstigt men sanningens ord. Livet måste sitta snyggt. Har man lite större byst är det inte särskilt smickrande med smock över bysten t ex, vilket många maxiklänningar har. Men nu så tror jag att jag har hittat en. Köpte den från nelly.se. Hade tom 100kr rabatt så det blev billigt och bra. Ska bli intressant och se hur den sitter när jag får hem den.

299kr, pangpris! Sjukt snygg med höga heals till :)

Nu är det tennis på TV, Söderling mot Berdych. Minst sagt intressant! MEN jag tror att jag ska röra mig utåt till solen. Känner att det vore skönt att få lite färg och njuta lite när jag ändå sitter inne om dagarna annars.

Imorgon är det B-Day party för killen min! Kommer att bli så j-kla kalas! :D

GRATTIS ÄLSKLING PÅ FÖDELSEDAGEN!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Oh fy fasen var det 26 du sprang in på, GRYMT! Satan vilken träningsvärk jag hade dagen efter, haltade som en gammal tant =)

Snygg klänning! Ses imorgon, kram!

2010-06-06 @ 20:42:01
URL: http://beatas.se
Postat av: Emma

Väntar med spänning på bilder från festen!! :)



kram!

2010-06-07 @ 10:12:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0