Sol och bad!

För dygt en timme sen kom vi hem efter en heldag med sol och bad. Från början var det bara jag och Mia som tänkte sola och bada men sen ville Alen hänga på. Vi raggade sedan upp både Millan och Stickan. Ett riktigt gäng blev det, himla kul och vilken blandning av folk!

Vi stannade på ICA innan vi tänkte bestämma oss för var vi skulle åka. Fick tips av hon i kassan om ett ställe på väg ut mot Sala. Vi stack dit och helt superhärligt var det. Vattnet var jätteklart och riktigt behagligt. Blev en hel del kastande av boll och simmande. Har trampat så mycket vatten idag så jag är helt slut i armar och ben, orkar inte alls ta mig ut för att springa. Får ta det imorgonbitti istället.

Killen är och tränar så jag tänkte sätta igång med middagen och glo lite på Allsång på Skansen, känns sådär lagom somrigt. Ugnsbakad fläskfilé får det bli, jag orkar inte chansa med att försöka ha klart maten till att killen kommer hem.
"J'adore l'été!"


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Välkommen till kylan! :( brr!



Ses jättegärna i veckan! Har inte så många planer föruttom Sthlm i morgon! ska vi ses ons? eller tors?



kram!

2010-07-25 @ 13:07:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0