Halv tio

Killen sover fortfarande och jag sitter och glor på TV. Vaknade så sent igår så jag tänkte att när jag ändå vaknar halv nio så kan jag ju gå upp och kolla på nåt kul. Maria Montazami var gäst på ettans nyhetsmorgon så det fick underhålla mig en halvtimme.

Solen strålar och det är inte sååå många moln på himlen. Såg på vädret att det skulle mulna på till eftermiddagen/kvällen så det blir att sola och bada så mycket man kan innan dess. Jag och Mia tänkte lägga oss någonstans i solen, har dock inte bestämt var än. Får väl se var det blir.

Får nog bli en springrunda ikväll, orkar inte sticka ut nu på morgonen. Tänkte först att jag skulle springa innan frukost men jag vaknade och var superhungrig så den tanken slog jag bort så fort jag slog upp ögonen.

Nu tror jag nog killen vaknade. Kanske ska ta och umgås lite med honom.


Kommentarer
Postat av: Emma

De va skitjobbigt att vaxa! å då vaxade jag bara motorhuven! =)



när drar ni till Kroatien? är du i stan nu? om du är det; har du tid att ses i morgon??

kram!

2010-07-10 @ 12:15:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0